piatok 1. februára 2019

Kuchynská linka svojpomocne

Kuchynskú linku z Ikei s davkou trpezlivosti ideálne vo dvojici si dokáže postaviť a namontovať aj laik. Nepoužíval som nástenne pripevňovacie lišty, nakoľko steny neboli úplne rovné a vypodkladával som ich zo zadnej časti položkami a podľa potreby pripevňoval do steny.

Pracovná doska:
- tu je možné kupiť v Sezam, Hornbach a iné...
- pri spájani do tvaru L sa používa špeciálna hliniková lišta
- taktiež v mieste ukončenia sa používa ukončovacia hliniková lišta - tu som pripevnil silikónom - odrezanú čast dosky som potrel rovnomerne silikónom a na ňu som nalepil ukončovaciu lištu a potom ju prišróboval.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Drvič na konáre

 Riwall RES 3044 B - mal som už tento drvič, ale jedného dňa som ho použival skoro 8 hodín vkuse, na čo nie je určený a rozpadlo sa nejaké k...