sobota 9. marca 2019

Automatický odvzdušňovací ventil

Odvzdušňovacie ventily sú vhodné do rozvodov kúrenia, neodporúčajú sa na rozvody pitnej vody.
Odvzdušňovací ventil by mal byť aj v rozdeľovači podlahového kurenia. Túto vedomosť som nemal a majstri kurenári mi kúpili rozvádzač bez odvzdušňovača a musel som ho tam dorábať.

Pohľad na rozdeľovač s odvzdušňovacími ventilmi.
Flamco automatický odvzdušňovací ventil Flexvent, cena okolo 13 EUR, pripojenie 1/2 coll. Výška mimo závitu je 7,5cm. Teplota max 120 st.C, tlak max 10 barr.
http://www.imperialshop.sk/FLAMCO-odvzdusnovaci-ventil-aut-priamy-1-2-d6777.htm

Callefi minical 8,7eur, výška mimo závit 6,5cm.
https://www.atria.sk/odvzdusnovaci-ventil-1-2-502040/

Pôvodne takýto vypúšťaci ventil na rozdeľovači:

Som prerobil použitím T kusu 3x3/4, vsuvky z 3/4 na 1/2 coll a vsuvky s vonkajšími závitmi 3/4.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Drvič na konáre

 Riwall RES 3044 B - mal som už tento drvič, ale jedného dňa som ho použival skoro 8 hodín vkuse, na čo nie je určený a rozpadlo sa nejaké k...