streda 3. apríla 2019

Digestor v kuchyni

Rúru do steny som daval oranžovú kanalizačnú 150mm priemer. Spodný okraj rúry je 45 cm nad obkladom (nad spodnou hranou hornej skrinky). Elektrická zásuvka je 35cm na obkladom, resp. dolným okrajom hornej skrinky. 

Odsávač som dal Ikea underverk. Ten má odťah 630m3, čo stačí na odvetranie dvojizieb rozmerov 32m2. 



 Spodný pant na dvere je dobré nainštalovať pred montážou digestora, nakoľko potom sa to už nedá.
 Odvetranie sa deje cez hlinikovú rúru, ktorú som kúpil v Ikea. Výšku je možno lepšie dať aj na 55cm, nakoľko pri výške 45 cm ako som dal ja sa horšie ohýba 150mm hliniková rúra.



Parametre a pokyny pre odsávač Ikea:
Prietok vzduchu: 630m3/h
maximálna hladina hluku: 64dBA
celkový výkon. 256W
osvetlenie: 2x3W
min. výška pri varnej doske nad pracovnou doskou: 50cm
hmotnosť: 11-12kg

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Drvič na konáre

 Riwall RES 3044 B - mal som už tento drvič, ale jedného dňa som ho použival skoro 8 hodín vkuse, na čo nie je určený a rozpadlo sa nejaké k...