nedeľa 14. októbra 2018

Výber farby na sadrové omietky

Skúšal som rôzné formy poľskej Sniežky, Dulux..najlepšie výsledky na sadrových omietkach som dosiahol s farbou Het klasik 15+3.
HET KLASIK je disperzná vysoko biela farba.

  • interiérová farba
  • vysoká belosť 94 % (MgO)
  • odolnosť voči oteru za sucha
  • dobrá priľnavosť k minerálnym podkladom
  • vynikajúca paropriepustnosť (odporúčaná na sanačné omietky KNAUF)
  • spĺňa požiadavky smernice WTA na povrchové vrstvy sanačných omietok
  • s výraznou krycou schopnosťou

Farba je pomerne drahá, 25Eur stojí jedno 18kg vedro. Na jednu izbu s rozmerom cca 16m2 v prípade prvého a druhého náteru hneď po urobení omietok, valčekom som minul cca. 1,5 vedra. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Drvič na konáre

 Riwall RES 3044 B - mal som už tento drvič, ale jedného dňa som ho použival skoro 8 hodín vkuse, na čo nie je určený a rozpadlo sa nejaké k...