nedeľa 21. októbra 2018

Výber rebríka

G21 GA-TZ16-5M

Ak rebrík používate v čistom bezprašnom prostredí nemusí dôjsť k jeho zasekávaniu. Ja som ho použival na stavbe, i keď nie moc často. Po par mesiacoch sa začal zasekávať. Po asi roku došlo k odlomeniu mechanizmu, ktorý mení rebrík na "maliarský rebrík". 
Po dvoch rokoch mnohé časti nejde zasunúť a rebrík nejde ani zložiť. Tým stratil zmysel dôvodu jeho kúpy - prenositeľnosť. 
Kúpil som ďalší rebrík, 

Rebrík G21 GA-SZ-4x4-4,6M

Po skúsenostiach s porovnaním a aj používaním odporúčam jednoznačne druhý rebrík - GA-SZ. Ten v pohode vojde aj do auta - na zadné sedačky auta, do kufra VW Golf IV nevošiel. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Drvič na konáre

 Riwall RES 3044 B - mal som už tento drvič, ale jedného dňa som ho použival skoro 8 hodín vkuse, na čo nie je určený a rozpadlo sa nejaké k...