piatok 1. februára 2019

Osvetlenie a lampy

Na vstupnú chodbu rozmerov 2,5m x 1,7m som použil LED osvetlenie Horoz Slim/sq-9 o sile 9W = 540lm, 2700k a je pomerne dostačujúce.
- píšu, že daných 9W sa vyrovná 72W žiarovke, čo je čistý nezmysel. Dané svetlo je na úrovni 20W žiarovky




Do WC rozmerov cca 1x2m som dal toto svetlo:
Kanlux Glaso EL-10
- je možné tu dať žiarovku G9, ktoré majú aktuálne maximány výkon 40W
Do kupelne rozmerov 2,5m x 1,9m x 2,4m výška som dal svetlo AJE-Blanka 1P. 40W žiarovka plne postačuje na osvetlenie. 




LED stropné svetlo

- bez problémov som osvetlil priestor 4x2m
- rozmer: 54x12x3,5cm
- 2x4W, 2x550lm
- vzhľad titán
- IP 20
- teplá biela, 3000K
- cena: 15 EUR

Solight LED downlight

- LED podhľadové svietidlo naklopné
- 9W
- 720lm
- 4000k
- použil som na osvietenie verandy s rozmermi 1,5x2,5m
- nevýhoda týchto plastových okrúhlych je, že sa ohýbaju a nesedia dobre na podklade, preto je vhodnejšie vybrať kovové, alebo hranaté...

LP02 svietidlo LED zapustene
- cena: 3,46 EUR
- pri týchto svetlách je veľká nevýhoda, že zadná časť, ktorá má ísť do vnútra sadrokartonú je pomerne veľká a stačí trošku zle urobený otvor - pár mm. a už nesedí v sadrokartóne - preto je vhodné, aby bol čo najväčší rozdiel medzi vonkajšim a vnútorným rozmerom



Lidl Livarno lux - led ceiling light
kód: 327470
cena: v akcii 20 EUR
Parametre:
svietivosť: 4x4W (4x470lumenov)
Funkcie: stlačanim výpinača sa prepinajú 4 urovne..nevýhoda je, že každym stlačením sa zníži svietivosť a tým ak chcete svietiť silnejšie resp. na najvyššej úrovni vždy treba vypinač stlačiť 4x




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Drvič na konáre

 Riwall RES 3044 B - mal som už tento drvič, ale jedného dňa som ho použival skoro 8 hodín vkuse, na čo nie je určený a rozpadlo sa nejaké k...