utorok 18. decembra 2018

Kde kupovať stromky

Stromky sa oplati kupovať také, ktoré boli vypestované v severnejších častiach ako je poloha vášho domu.
Na Slovensku som kupoval stromky takmer vo všetkých veľkých záhradkarstvách. Limbach je podstatne drahší ako ostatné...avšak má kvalitné stromy a pomerne veľké. Dobré skúsenosti mám aj s Plantexom, i keď na stromky som čakal dlho a prišli tesne pred zamrznutím pôdy...

V Poľsku som nakupoval stromky v záhradkarstve odkiaľ kupujú mnohí slovenskí predajcovia. Ide o firmu Drzewa i Krzewy Ozdobne-Szkólka Helena Madej, Ustroň, ul. Katowicka 224.
Cena za jeden cca 1,5m-2m stromček bola 4 Eura a hrozno 5 Eur. Ujalo sa všetko.
Stromky si sami vyberáte a sú tam len odrody vhodné do chladnejších oblasti.

Neodporúčam pána z okolia Nitry, ktorý predáva exotické stromy. Väčšina stromkov, cca 80-90%.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Drvič na konáre

 Riwall RES 3044 B - mal som už tento drvič, ale jedného dňa som ho použival skoro 8 hodín vkuse, na čo nie je určený a rozpadlo sa nejaké k...