nedeľa 21. januára 2018

Interiérové dvere - kúpa, výber, montáž

Kúpoval som dvere v Merkury market od poľského výrobcu Invado. Paradoxne tieto dvere sa dajú u nás kúpiť lacnejšie ako v Poľsku. Treba si pozrieť ceny vo viacerých obchodoch, lebo aj internetové obchody zvyknú mať vyššie ceny ako Merkury market.
Pri výbere a kúpe dveri dávajte pozor na správnosť kúpy, dvere skontrolujte pri kúpe aj pri vydávani. Najmä však zárubne, pri nich sa často výdajcovia a predajcovia mýlia. Z 10 dveri v Mekury market mi vydali 3 zle.

Zárubne som si osádzal sám, robil som to prvýkrat v živote. Nejde o náročnú vec, prvé dvere však odporúčam osádzať také, ktoré nebudú návšteve na očiach...treba sa naučiť na vlastných chybách. Pri osádzani zárubne je potrebne ju osadiť tak, aby bola vo vodováhe do všetkých smeroch a všetky časti.



Kľučky:
- tie som tiež kúpil v Merkury market, model: dverová kľúčka Merano s dlhým krytom Nikel
https://www.merkurymarket.sk/vrobok/dverova-klucka-merano-wb72-nik,1779.html


Kde otvárať dvere:
V izbách sa zväčša dvere otvárajú dovnútra (ak sú panty naľavo, pri otváraní dovnútra, ide o ľavé dvere).

V kúpelni a záchode z dôvodu bezpečnosti, kedže tieto miestnosti sa zvyknú zamykať sa otvárajú von. (ak tam niekto odpadne a pri vykopávaní dvere by sa mu nespôsobila ešte väčšia zdravotná ujma). Dvere by sa vypáčili.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Drvič na konáre

 Riwall RES 3044 B - mal som už tento drvič, ale jedného dňa som ho použival skoro 8 hodín vkuse, na čo nie je určený a rozpadlo sa nejaké k...