nedeľa 30. decembra 2018

Výber a osadenie vane do kúpelne

Vaňu som vyberal, aby nebola zbytočne veľká a nemala veľký objem vody. Z tohto dôvodu som vybral vaňu o rozmere 160x70cm. Objem vane je 168l. V každom prípade za cca 4 mesiace bývania som sa ešte ani raz v nej nekúpal a slúži prevažne ako sprchový kút.
Priestoru vo vani je dosť a s odstupom času výber považujem za dobrý.

Ide o vaňu kúpenu v Castorame v Poľsku - Genova - N Wanna akrylowa, kúpena za cca 150 EUR aj s nohami. Nohy su však plastové a nekvalitné, to som vyriešil umiestnením styroduru pod vaňu a okolie som vystriekal purpenou kvôli spevneniu vane, aby nevzgala a mala lepšiu stabilitu.

Revizný otvor na vaňu som dal 30x30cm. Dvierka som zvolil plechové, magnetické. Tie sú však pomerne nestabilné a asi by boli vhodnejšie plastové.

Vaňu som osadil do polystyrenového lôžka - panela namiesto obmurovania. Ten by som už však nepoužil. Je to zbytočnosť, nesedí dobre a tak či tak človek s jeho osadením zabije možno viac času ako keby to obmuroval.








1 komentár:

Drvič na konáre

 Riwall RES 3044 B - mal som už tento drvič, ale jedného dňa som ho použival skoro 8 hodín vkuse, na čo nie je určený a rozpadlo sa nejaké k...