pondelok 21. decembra 2020

Skúsenosti s elektrickým spotrebičmi

 Sebe aj matke som kúpil indukčnú dosku Amica DI6421SBB.

- funkčnosť dosky, ovládanie v poriadku a spokojnosť. 

Problém nastal cca po 2,2 roku v mojom prípade, doska sa sama od seba vypínala a zamykala, tesne po záruke...takže neni možnosť reklamacie. 

V prípade varnej dosky mojej matky, tá začala mať problémy po pár mesiacoch, kedy prestala úplne ísť a skratovala resp. vypínala istič. Oprava, kde údajne bol poškodený generátor, to sa opakovalo 3x, údajne tá istá chyba. Z tohto dôvodu túto varnú dosku neodporúčam a možno ani výrobcu v prípade varných dosiek. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Drvič na konáre

 Riwall RES 3044 B - mal som už tento drvič, ale jedného dňa som ho použival skoro 8 hodín vkuse, na čo nie je určený a rozpadlo sa nejaké k...