štvrtok 12. decembra 2019

Vchodové dvere KMT Supertherm

Rozmery dverí so zárubňou:
šírka: 105cm
výška: 209,5
hrúbka zárubne: 9cm
hrúbka krídla dverí: 9,5cm

Dvere sú veľmi kvalitne spracované, spevnené železnou výstužou. Jedna osoba ich dokáže odniesť len s veľkou námahou. Vynikajúco je spracovaná aj zárubňa, ta je hliniková, vyplnená izoláciou. Ak budete dvere prepravovať tak je potrebné sa pripraviť. Treba viacero polystyréno aspoň 5cm hrúbky, pod dvere a taktiež aby sa nebúchali o okolité predmety v aute. Dvere nie sú chránené v okolí ani na vrchu žiadným polystyrénom. Pripravené sú na prevážanie len postojačky.

Dvere s kľučkou, zámkami ma stáli cca 1200 EUR s DPH, druhé dvere s madlom a špeciálnym uzamykacim systémom ma stáli okolo 1600 EUR. Dvere som kupoval cez firmu Promat v Bielsko Biala.










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Drvič na konáre

 Riwall RES 3044 B - mal som už tento drvič, ale jedného dňa som ho použival skoro 8 hodín vkuse, na čo nie je určený a rozpadlo sa nejaké k...